Dag 11: 2de dag op baby groep - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 11: 2de dag op baby groep - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 11: 2de dag op baby groep

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

28 April 2015 | Finland, Turku

zoals gewoonlijk begon de dag weer vroeg. we kwamen vandaag precies op tijd binnen. ietsjes later omdat de bus niet op tijd was. de ochtend weer begonnen met ontbijten. vandaag hadden ze weer pap met brood en gekookte ei. daarna werd mij verteld dat er een brand oefening zou komen om half10. om 08:45 hebben we weer in de kring gezeten en goedemorgen lied gezongen en gekeken wat de planning van vandaag is (eigenlijk altijd zelfde ). rond 09:20 gingen ze de schoenen van de kinderen aan doen i.v.m de brand oefening. ik noem dat geen brand oefening want als er echt brand is ga je toch ook geen schoenen aan doen. we waren binnen 2 1/2 min allemaal buiten. tja maar ook iedereen stond al voor 09:30 bij de deur. echt een hele slechte oefening! maar daarna hebben we met de kinderen buiten gespeeld tot 10:45. zijn we naar binnen gegaan kinderen hun pak uit gedaan en zijn we om 11:00 gaan eten. ze hadden iets van soep achtig. mar schijnt dus kaas soep te zijn (bah) en ze hadden bessen cake (die was lekker). rond 11:35 zijn de kinderen naar bed gegaan (weer in slaap geaaid, blijft echt heel vreemd om te doen). daarna had ik weer 1 1/2 uur pauze. na mijn pauze kinderen uit bed gehaald en hebben we vla en cracker gegeten. toen nog even snel geholpen met kinderen aankleden om weer naar buiten te gaan en toen was mijn dag al weer voorbij. uit stage hebben we met 2 Finse studenten wat gedaan en ergens wat gedronken. Daarna lekker thuis gegeten en verder de avond rustig houden en al genieten van onze weekend! Morgen avond tot vrijdag ochtend naar Stockholm

byebye

  • 28 April 2015 - 19:20

    Addy:

    een mooi vooruitzicht Stockholm bekijken misschien een heel andere stad
    Hopelijk heb je mooi weer liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6678

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 09 Mei 2015

Eerste Stage in het buitenland (Finland)

Landen bezocht: