dag 9: nog een dagje Helsinki! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu dag 9: nog een dagje Helsinki! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

dag 9: nog een dagje Helsinki!

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

26 April 2015 | Finland, Turku

vanmorgen ging de wekker om 07:00, want we wilde vroeg ontbijten om daarna de ander plekken nog te bezoeken. bleek dat de ontbijt pas ok 9uur was. dan moesten we maar wat bij de mac eten. Daarna door de stromende regen naar de haven gelopen en tussen door nog kerk tegen gekomen. eindelijk zijn we bij de haven gekomen. onderhand waren we helemaal doorweekt en hadden we niet zo heel veel zin om nog naar de andere plekken te lopen. maar besloten om alleen nog maar naar het olympische stadion gelopen en daar binnen een kijkje genomen. heel mooi om te zien. daarna met de tram mar terug naar de winkels gegaan want we wilde niet weer door de regen terug lopen. Daarna bij de busstation nog winkels langs gelopen om de tijd te doven. daarna weer een lange rit van 2 uur terug gemaakt naar Turku. waar we om 18:50 terug kwamen. daarna met de bus naar het appartement gegaan en lekker gedoucht en nu lekker rustig ons dingetje doen en morgen weer stage lopen!

byebye

• 26 April 2015 - 22:59

Addy:

Hoi Guinevere
    Leuk hoe dat kan met de telefoon terwijl jij in een bus zit ,ik snap er af en toe niets van.
    Jammer dat het slecht weer was maar je laat de minder leuke dingen maar achter je en onthoud alleen de mooie
    Morgen weer lekker met de kinderen daar ging je uiteindelijk voor.
    Laat je niet kisten door kleine tegenslagen maar sta open voor de mooie dingen dan geniet je van het leven .heel veel liefs Oma

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015