Dag 14: terug uit zweden, vappu - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 14: terug uit zweden, vappu - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 14: terug uit zweden, vappu

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

01 Mei 2015 | Finland, Turku

Vanmorgen om 07:30 kwamen we weer aan in Turku. dit keer had ik gelukkig een betere reis gehad. heb goed kunnen slapen en had niet zoon last van het heen en weer bewegen. na dat we terug aan kwamen hebben we snel de bus terug gepakt. terug op het appartement heb ik lekker gedoucht en wat dingetjes online terug gekeken. rond de klok van 1uur zijn we bij de markt gaan kijken want vandaag is het Vappu (feestdag). er waren veel kraampjes en activiteiten die je kon doen. na over de markt gelopen te hebben ben ik terug gegaan. ik was zo moe dat ik op bed in slaap was gevallen en tot 15:30 heb geslapen. daarna lekker de rest van de avond geskypt met vrienden en familie en weer op tijd mijn bed terug in gekropen!

Kiitos lezers,
byebye

  • 02 Mei 2015 - 11:46

    Addy:

    Hoi Guinevere
    Hier ben ik weer .jij hebt weer een avondtuur achter de rug
    Over 20 jaar word dat steeds mooier
    Laat de kleine ergenissen achter je en geniet van de momenten die mooi zijn
    Het kan niet allemaal vlekkeloos gaan
    Leuk he om elkaar te zien per telefoon en modern ik snap er niks van maar ik hou wel van de moderne dingen
    Nog veelplezier wij moeten naar de begravenis van tante Christene haar vader dus tot de volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6674

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 09 Mei 2015

Eerste Stage in het buitenland (Finland)

Landen bezocht: