26 dagen tot de reis naar Finland - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu 26 dagen tot de reis naar Finland - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

26 dagen tot de reis naar Finland

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

23 Maart 2015 | Nederland, Waalwijk

Ja,Ja dan ging de tijd opeens heel snel. Over 26 dagen gaan we gewoon al richting Finland. Hoe verder we richting april gaan hoe zenuwachtiger ik word. We hebben al vaak afgesproken om elkaar beter te leren kennen. Ook hebben we al met ouders samen gezeten om de ouders ook beter te leren kennen.

Ik ben echt zo benieuwd hoe het stage lopen op een kinderdagverblijf in het buitenland gaat verlopen. We hebben natuurlijk al veel verhalen gehoord van de vorige mensen die waren geweest. Maar om dan straks zelf alles te zien hoe het gaat is toch wel erg spannend.

In iedergeval word het een ervaring om nooit meer te vergeten. En natuurlijk weer een mooi ervaring voor op onze CV's

• 28 Maart 2015 - 18:47

William Damen:

Het komt dichterbij, ook genieten van de voorbereiding! Zal regelmatig kijken naar je belevenissen.
    Veel plezier alvast en ook het vliegen komt goed.
    Groetjes,

Papa

• 28 Maart 2015 - 18:47

William Damen:

Veel plezier alvast en ook het vliegen komt goed.
    Groetjes,

Papa

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015