Dag 18: middagje competitie beroepen beurs! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 18: middagje competitie beroepen beurs! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 18: middagje competitie beroepen beurs!

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

05 Mei 2015 | Finland, Turku

Vandaag konden we heerlijk uitslapen, altijd fijn wanneer dat kan. Heel de ochtend wat programma's terug gekeken die we natuurlijk nu erg missen hierzo. Maar goed dat we het terug kunnen kijken. Rond 12:00 zijn we richting mark gelopen. Daar stonden mila en netta (Finse studenten) al op ons te wachten om ons mee te nemen naar een competitie tussen scholen. We kwamen daar rond 12:30 aan. Je keek je ogen uit we kwamen binnen in een mega grote ijshockey zaal zoals in Amerika! Alles stond vol met verschillende beroepen; Timmermans, auto monteur, kok, bediende, schoonheids specialisten enz. Na een paar uur rond te hebben gelopen zijn we rond 15:00 weer terug gegaan naar de bus. Bij de markt terug aan gekomen zijn Romy en ik nog even naar een supermarkt gegaan. Hier heb ik nog wat spulletjes gehaald voor deze week en voor mensen thuis. Ze hebben zoveel speciale soorten snoep en chocolade! ^.^ . Daarna lekker gegeten en gedoucht en nu verder rustig avondje houden en dan morgen en donderdag nog stage lopen!

Kiitos lezers,
Byebye

• 05 Mei 2015 - 22:44

Addy:

Het blijft verassend hoe de dag verloopt .
    Dat is in elk geval mooi megenomen
    Nou nog een paar daagjes en danzit het er weer op.
    Hier was het weer heel slecht zonde van de bevrijdingsfestivals.maar ja het is nederland.
    Nou de groetjes van ons en tot morgen liefs oma

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015