Dag 17: weer een dagje stage! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 17: weer een dagje stage! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 17: weer een dagje stage!

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

04 Mei 2015 | Finland, Turku

Onze dag begon al weer vroeg (06:20), was wel weer even wennen na een tijdje vrij te hebben gehad. Ik begon zoals gewoonlijk weer om 08:00 op stage met ontbeiten. Daarna zijn de kinderen gaan spelen tot 08:45. We zijn toen weer in de kring gaan zitten en hebben liedjes gezongen. Daarna mochten nog een paar kinderen een Moederdag cadeau maken en de andere kinderen mochten nog even spelen. Rond 09:45 hebben we de kinderen aangekleed om buiten te gaan spelen. Buiten vroeg ik aan mijn begeleidster of ik foto's mocht maken van de binnen ruimte en dat moch. Ook hebben ze een sms gestuurd naar alle ouders of ik met de kinderen een groepsfoto mag maken (hoop van wel, is een leuke herinnering). Net voor dat we naar binnen gingen mocht ik foto's gaan maken van de ruimtes! Ik heb van de baby ruimtes en van mij eerste week groep ruimte foto's gemaakt. Na dat ik daar klaar mee was waren de kinderen al weer binnen. We zijn om 11:00 aan tafel gegaan om weer warm te eten (aardappel, vleesjes en wortels). Rond 11:45 waren ze klaar en zijn ze naar bed gegaan. Ik blijf het in slaap aaien maar heel vreemd vinden! Na dat ze allemaal in slaap waren 12:30 had ik weer 1 1/2 uur pauze. In de pauze kwam Tiina naar me toe (week 1 begeleidster) en vroeg hoe het was in Stockholm. Ze kon maar niet geloven dat wij de Zweedse koning en koning hadden gezien. Ik lied een foto zien ervan en hij ging meteen heel de koffie kamer door (echt heel grappig). Ook vroeg ze om me adres zodat we brieven naar elkaar kunnen sturen (mega leuk :) ). Na dat de pauze weer voorbij was heb ik nog met de kinderen tussendoor snack op en nog even buiten gespeeld tot het weer tijd was om naar huis te gaan 15:00. Daarna met de bus terug Gegaan naar het appartement en vanaaf lekker rustig avondje tegemoet gaan!

Kiitos lezers,
Byebye

  • 04 Mei 2015 - 18:00

    Addy:

    Hoi Guinevere
    Wat leuk dat je foto, s mag maken maar nog veel leuker als je er een corespondentie vriendin over houdt dan kan je engels oefenen of Fins .
    Vandaag is het dodenherdenking even stil staan bij alle ellende op de wereld endan uitkijken naar volgende week vakantie
    Dat was het weer voor vandasg tot de volgende keer liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 6661

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 09 Mei 2015

Eerste Stage in het buitenland (Finland)

Landen bezocht: