Dag 16: lekker dagje me eigen dingen gedaan - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 16: lekker dagje me eigen dingen gedaan - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 16: lekker dagje me eigen dingen gedaan

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

03 Mei 2015 | Finland, Turku

Vanmorgen voor de 2de keer ontbeten hier in het B&B. daarna zijn de andere naar een plaatsje buiten Turku gaan bezoeken en ik heb nog lekker eventjes geslapen (had het nodig). rond uur of half 1 ben ik een rondje gaan lopen door Turku. ben nog even naar supermarkt gegaan om nog voor 1 iemand in Nederlands iets te halen wat ik helemaal vergeten was. rond een uurtje of half 3 was ik weer terug. heb lekker muziek geluisterd en met moeders geskypt want die is jarig vandaag! toen de andere weer terug waren hebben we nog even gezeten. daarna zijn Marian en ik lekker bij de mac even wat gaan eten. nu met andere Skype en op tijd gaan slapen want morgen hebben we weer een dagje stage ! (zin in).

byebye

• 04 Mei 2015 - 09:55

Mendel :

De Mac, mmm altijd fijn om iets vertrouwds te eten wanneer je een tijd weg bent.

Wat lees ik, "morgen hebben we weer stage (ZIN IN)."
    Mooi, want WIJ hebben hier nog een week VAKANTIE!!! WHOEHAHA
    (Nou weet ik ook wel dat jullie de gene zijn die "whoehaha" zeggen, wat wij zijn natuurlijk stik jaloers. Ik in ieder geval wel! ;-)