Dag 15 : Supermarkt - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 15 : Supermarkt - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 15 : Supermarkt

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

02 Mei 2015 | Finland, Turku

Vanmorgen hebben we voor de eerste keer ontbeten bij het B&B zelf. ze hadden allemaal lekker dingen. ze hadden een speciaal drankje i.v.m Vappu (sima, soort shandy zonder alcohol). was echt erg lekker. daarna hadden we besloten om de super grote supermarkt nog maar eens een keer te gaan bezoeken. eerst zijn we langs alle winkeltjes gelopen en daarna op ons gemakje door de supermarkt. je kijkt echt je ogen uit wat hebben ze veel producten. ik vond een hele lekkere Fanta (kiwi, aardbei). maar ook veel soorten thee die wij niet kennen. na 3 uurtjes zijn we weer terug naar het appartement gegaan. iedereen was nog een beetje moe van de boot reis. verder de dag lekker rustig gehouden en Marian en ik waren weer op tijd gaan slapen!

Kiitos lezers,
byebye

  • 03 Mei 2015 - 17:27

    Addy:

    Heerlijk zo, n dagje luieren hoord er ook bij
    Nog een weekje en dan zit het erweer op
    Dan heb je toch iets waar je op terug kan kijken en een ervaring rijker.
    Wij nog een dikke week en dan naar frankrijk, dan kan ik daar ook over mee praten .
    En ik vindt het wel lekker er even tussen uit komt ook niet zo vaak voor, en opa kanbest voor zijn eigen zorgen als er maar genoeg in huis is ha ha en hij heeft gezelschap van Lady dus hij komt zijn tijd wel door.
    Nou de groetjes en tot de volgende keer liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6657

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 09 Mei 2015

Eerste Stage in het buitenland (Finland)

Landen bezocht: