Dag 12 & 13: Stockholm, zweden - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 12 & 13: Stockholm, zweden - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 12 & 13: Stockholm, zweden

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

30 April 2015 | Zweden, Stockholm

Hehe we hadden lekker de woensdag een dagje vrij! Dat doet een mens goed. Savonds zijn we dan met de bus naar de boot gegaan waar we mee naar Stockholm zijn gegaan. Ik had erg last van de boot reis ik voelde me steeds maar heen en weer gaan. Maar wat een mooie boot zeg niet normaal. Je kijkt je ogen uit! Na een reis van 10 uur zijn we vandaag (donderdag) dus aangekomen in de haven van Stockholm. We hebben heel de dag weer bezienswaardigheden bezocht en natuurlijk op jacht gegaan naar souveniertjes voor de mensen thuis. Me voeten doen weer goed pijn na heel de dag gelopen te hebben. Nu zitten we te wachten op de bus die over uurtje naar onze boot terug gaat. En dan nogmaals een toch van 10 uur terug maken! Dit keer maar meteen pilletje in nemen want heen reis was vreselijk. Nou mensen tot morgen weer met een nieuwe update!

Kiitos, Byebye

• 01 Mei 2015 - 10:58

Mendel :

Een hele reis in een reis zo te lezen. Gaaf hoor.
    Jullie worden echt wereldreizigers! (Hoewel jij dat dan liever niet per boot doet begrijp ik ;-))