Dag 8: eerste dag in Helsinki - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 8: eerste dag in Helsinki - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 8: eerste dag in Helsinki

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

25 April 2015 | Finland, Turku

Vanmorgen ging de wekker om 06:00 veel te vroeg. Na alles gedaan te hebben zijn we om 07:15 richting de bus gelopen. Met de bus moesten we naar een hotel en daar weer overstappen naar de bus die richting Helsinki ging. Na 2 uur in de bus gezeten te hebben kwamen we om 10:00 aan in Helsinki. We begonnen bij een teather en daarna zijn we naar het centraal station gegaan. Daar tegenover zat ook nog iets van de 15 dingen die we moeten zien. Daarna zijn we door gelopen naar een paktje dat uit kwam op een marktje. Daarna hebben we een rondvaart gemaakt met een boot lang allemaal kleine eilandjes. Daarna zijn we doorgegaan naar een kerk en een groot plein met heel wa trappen. Daarna weer doorgelopen en hebben we ergens wat gegeten. Na het eten naar het hotel gelopen. Nu in het hotel (Spaans benauwd) en straks lekker slapen en morgen nog klein dagje in Helsinki!

Byebye

• 25 April 2015 - 22:56

Addy:

Ja Meid zo word je wereldburger,morgen veel plezier

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015