Dag 7: Mijn laatste dag op groep van 3 tot 6jaar! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Dag 7: Mijn laatste dag op groep van 3 tot 6jaar! - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Dag 7: Mijn laatste dag op groep van 3 tot 6jaar!

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

24 April 2015 | Finland, Turku

zoals elke ochtend deze week begon die weer vroeg. om 8 uur was ik weer op stage. vandaag voor het laatst in de groep van 3 tot 6 jaar. de kinderen kwamen weer om 8uur binnen. ze hebben pap op met een stukje appel en brood. daarna mochten de kinderen gaan spelen met hun speelgoed die ze van thuis hadden mee genomen (mogen ze elke vrijdag). na ongeveer 30 min spelen zijn we in de kring gaan zitten en hebben we liedjes gezongen en gedanst. de kinderen vonden het helemaal geweldig. na de kring hebben we voor mij een groep's foto gemaakt omdat dit mijn laatste dag bij ze was. Toen de foto's gemaakt waren zijn we naar buiten gegaan tot 10:45. Om 11:00 gaan ze elke vrijdag gezamenlijk met alle groepen (behalve de baby's) naar de gymzaal om met zijn alle te gaan zingen. was heel leuk om te zien. daarna later dan andere zaten we aan de lunch. ze hadden vandaag rijst met kip kerrie. De kinderen zijn daarna naar bed gegaan en ik had weer pauze tot 13:45. om 14:00 waren alle kinderen weer uit bed en hebben ze aardbeien / rode bessen pap op en een komkommer. daarna heb ik nog even gespeeld met de kinderen tot ze weer werden opgehaald en mijn tijd er weer op zat. Nu lekker weekend houden die erg druk gaat worden met 2 dagen Helsinki.

tot de volgende blog!
byebye!

  • 24 April 2015 - 21:51

    Addy:

    na een leuke week wens ik jou veel plezier in Helsinki geef je ogen goed de kost je komt er misschien nooit meer.en op naar de volgende week liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 6664

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 09 Mei 2015

Eerste Stage in het buitenland (Finland)

Landen bezocht: