dag nummer 2 in Finland - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu dag nummer 2 in Finland - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

dag nummer 2 in Finland

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

19 April 2015 | Finland, Turku

Goede avond iedereen,

vanmorgen begon onze dag met uitslapen. we hadden het allemaal even nodig na de lange reis van auto vliegen en bus. toen we allemaal wakker waren hebben we gezamenlijk ontbeten. toen vonden we het wel een goed idee om door Turku te gaan wandelen. eerst zijn we naar de info balie van de bus gelopen maar die was gesloten. we wilde graag de vismarkt zien want is schijnt maar 3 x in en jaar te zijn (bijzonder dus). uiteindelijk vonden we de vismarkt en zijn we er overheen gelopen. er waren zelf 2 Nederlandse tentjes!. toen we der overheen waren gelopen zijn we naar een kerk gelopen die vlak bij de markt was. het was een mooie kerk om te zien. we gaan alleen een andere x even binnen kijken want zoen we er waren was er een mis bezig. uiteindelijk zijn we vanuit daar weer naar de Lidl gelopen om boodschappen te gaan doen. lidl is inderdaad stuk goedkoper dan de andere winkels hier. toen we klaar waren met boodschappen doen zijn we terug gelopen naar ons appartement. hier hebben we 2 uurtjes gezeten. om kw over 4 kwamen 2 studenten (uit Ierland die hier studeren) ons ophalen. ze hebben ons nog wat dingen laten zien. we zijn daarna wat met ze gaan drinken en hebben veel geklets. ze hebben ons veel verteld over Turku en het kinderdagverblijf. toen het tegen 6 was moesten we weg want de winkel sloot. we zijn naar buiten gegaan en hebben afscheid genomen van ze. we zijn daarna weer terug gelopen om in het appartement te gaan eten. de andere 3 zijn nu lekker nog een rondje lopen en ik zit lekker eventjes alleen in het appartement.

tot de volgende verslag! :)

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015