Daar zijn we dan in finland - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan in finland - Reisverslag uit Turku, Finland van Guinevere Damen - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan in finland

Blijf op de hoogte en volg Guinevere

18 April 2015 | Finland, Turku

Vanmorgen begon onze reis al heel vroeg. me wekker ging om half 6 al af. alle laatste spulletjes in de tas gedaan en om kw over 6 op weg naar Schiphol gegaan. op Schiphol aangekomen hebben we afscheid moeten nemen van onze ouders :(. voor mij was de vlucht minder leuk. ik vond het erg eng, maar gelukkig is het goed gekomen want we zijn veilig in Finland aan gekomen. na een vlucht van 2 uur en 10min moesten we op onze koffers wachten. toen we ze eindelijk hadden moesten we nog de bushalte gaan uitzoeken. die hebben we met gemak gevonden. toen helemaal al uitgeput moesten we nog 2 uurtjes met de bus richting Turku. daar aangekomen stond Klaus onze soort van begeleider als op ons te wachten. heel netjes. hij heeft ons naar het appartement gebracht die gewoon om de hoek was (heel erg fijn). toen we met de beheerder alles hadden geregeld zijn we met Klaus naar een supermarkt gegaan. ook heeft hij ons de belangrijke dingen al laten zien. nu zijn we lekker in ons appartement en gaan we nu zo eten en verder lekker rusten en vroeg slapen.

  • 18 April 2015 - 18:42

    Jetty Olie:

    Heey, Gwennie, waar bennie nou?!? Zo ver van ons kikkerlandje vandaag! Zo'n eerste dag zit vol met indrukken: je zou er tureluurs van worden!

    Lekker slapen daar en morgen de omgeving verkennen? Jullie zijn met 4 meiden, dus alleen ben je zeker niet:)!

    Fijne avond!

    Jetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guinevere

Hallo, ik ben guinevere en ben 21 jaar. Ik ga samen met 3 andere meiden 3 weken stage lopen in finland. hier kunnen jullie mijn blogs bij houden van de dagen die ik daar ga beleven. veel lees plezier! groetjes, Guinevere

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6660

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 09 Mei 2015

Eerste Stage in het buitenland (Finland)

Landen bezocht: